На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує відсутність в товарі дефектів в матеріалах,
а також заводських дефектів.
Гарантія надається на термін від 6 до 60 місяців. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон . Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність
дефектів у товарі при його придбанні.


Обмін / повернення товар
Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Для цього, будь ласка, забезпечте наступні параметри:

1. Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, конструкція не піддавалася змінам,
інше;
2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
3. Збережені всі ярлики і заводське маркування.
У разі якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру продавця, про те,
що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна обміняти / повернути товар?
В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки магазину за номером телефону

+38 (073) 636-36-93, +38 (095) 905-14-51, +38 (068) 608-98-94.
Після того можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо
його вам або ж повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок продавця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження
товарного вигляду купленої комплектації, упаковки і наявності документів, які підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).

"Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний термін"
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному
центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.

Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:
1.Товар в повній комплектації.
2.Гарантійний талон.
3.Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).

У яких випадках гарантія не надається?
Згідно із законом гарантія втрачає силу при таких умовах:

- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або НЕ обережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт, або порушені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена
конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям,
зазначеним в гарантійному талоні);
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання
(вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і
підключення товару до інших пристроїв;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.