Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

з 9:00 до 18:00

0
Мій кошик
Характеристики
Матеріал 
Алюмінієвий сплав
Особливості 
керування через додаток, NFC-доступ
Потужність 
900 Вт
Призначення 
Для дорослих і підлітків
Колір 
White
Модель 
Ceetle PRO EA10C
Стан товару 
Новий
Вага 
29 кг
Максимальна швидкість, км/год 
25 км/год
Максимальна дальність пробігу, км 
55 км
Максимальне навантаження, кг 
100 кг
Рівень захисту від вологи 
IPX5
Максимальний кут підйому 
20°
Необхідний час для повного заряду 
4–6 год
Сидіння 
Із сидінням
Розмір в складеному вигляді, мм 
1145 х 554 х 614мм
Розмір в розкладеному вигляді, мм 
1145 х 533 х 1045 мм
Тип акумулятора 
літій-іонний
Ємність батареї 
10.4 Ah
Вікова група 
від 14 років
Вага в упаковці 
33,5 кг
Вид товару 
Електросамокат
Тип двигуна 
Безщітковий безредукторний двигун
Гальма 
Спереду: механічні барабанні гальма. Задні: механічні барабанні + електронні гальма
Шини 
Вакуумні шини
Діаметр коліс 
10"
Маса в упаковці 
33,5 кг
Тип акумулятору 
Літій-Іонний
Країна-виробник 
Китай
Країна реєстрації бренда 
Китай
Опис
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Електросамокат OKAI Ceetle PRO EA10C 10" 900 Вт 10.4 Ah White

В наявності
Артикул: EA10C-W
26 264 грн
27 999 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Оплата

Оплата карткою:
Visa, MasterCard на сайті без комісії.

Безготівкова оплата:
Оплата без ПДВ . Після прийому замовлення надаємо рахунок для оплати.

Післяплата "Нова пошта":
Оплата при отриманні в відділенні або кур'єру (замовлення від 500 до 75 000 грн). Комісія: 2% + 20 грн. Перевірка перед оплатою.

Передплата:
В окремих випадках може знадобитися передплата, про що ми повідомимо при узгодженні замовлення.

(Товари вартістю менше 200 грн відправляються після 100% передоплати).

  • «Новою поштою» по Україні —  від 75 грн;
  • Самовивіз у м. Вінниця — безкоштовно.

Обмін / повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після придбання, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Для цього товар повинен відповідати наступним пунктам: 1. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей і т. Д. 2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки. 3. Збережено всі ярлики і заводське маркування. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку нашого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна обміняти / повернути товар?
В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки магазину по телефону +38 (073) 636-36-93, +38 (095) 905-14-51, +38 (068) 608-98-94.
Після цього, можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта".
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за наш рахунок протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження упаковки, повної комплектації і наявності документів, що підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному
центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.
Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:
1.Товар в повній комплектації.
2.Гарантійний талон.
3.Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
У яких випадках гарантія не надається?
Відповідно до закону, гарантія втрачає силу при наступних умовах:
- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або порушені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі, а також неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і
підключення товару до інших пристроїв;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
 
Вгору