Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Характеристики
Версія Bluetooth 
5.0
Вага 
40 г
Час роботи 
7-15 дней
Вбудований мікрофон 
Есть
Вбудований пульсометр 
Со встроенным пульсометром
Датчики 
Пульсометр, Шагомер, Счетчик калорий, Содержание кислорода в крови
Діагональ дисплея 
1.5"
Для кого 
Универсальные
Ємність акумулятора 
260
Інтерфейс підключення 
Bluetooth
Підтримка карти пам'яті 
Без карты памяти
Матеріал корпуса 
Цинковый сплав
Матеріал ремінця 
Силикон
Особливості 
Воспроизведение музыки по Bluetooth, Секундомер, Контроль дневной активности, Трекинг сна, Беспроводная зарядка, Измерение кровяного давления, Защита от воды, пыли, Калькулятор, Встроенный микрофон, Будильник, Бесконтактная оплата, Фонарик, Управление муз
Сенсорний екран 
С сенсорным экраном
Сумісна ОС 
Android 5.0, iOS 9.0
Країна виробник товара 
Китай
Тип  
Умные часы
Тип ремінця 
Спортивный
Сповіщення  
Голосові повідомлення, Електронна пошта, Події календаря, SMS, Виклики, Соціальні мережі
Форма годинника 
Прямоугольные
Колір корпуса 
Black
Колір ремінця 
Black

Смартгодинник Keqiwear WS-A9 MAX Black

Немає в наявності
Артикул: 6974324910732
543 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань
  • «Новою поштою» по Україні —  від 75 грн;
  • Самовивіз у м. Вінниця — безкоштовно.
  • За допомогою банківської картки (Mastercard, Visa, Google Pay, Apple Pay);
  • Безготівковим платежем на розрахунковий рахунок;
  • Накладеним платежем (післяплатою);
  • Через термінал самообслуговування Приватбанк;
  • Готівкою при самовивозі в м. Вінниця.

(Товари вартістю менше 200 грн відправляються після 100% передоплати).

Гарантія від виробника від 6 до 60 місяців.

Обмін / повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після придбання, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Для цього товар повинен відповідати наступним пунктам: 1. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей і т. Д. 2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки. 3. Збережено всі ярлики і заводське маркування. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку нашого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна обміняти / повернути товар?
В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки магазину по телефону +38 (073) 636-36-93, +38 (095) 905-14-51, +38 (068) 608-98-94.
Після цього, можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта".
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за наш рахунок протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження упаковки, повної комплектації і наявності документів, що підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному
центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.
Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:
1.Товар в повній комплектації.
2.Гарантійний талон.
3.Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
У яких випадках гарантія не надається?
Відповідно до закону, гарантія втрачає силу при наступних умовах:
- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або порушені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі, а також неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і
підключення товару до інших пристроїв;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
 

Keqiwear WS-A9 MAX Black ─ унікальний та надійний смартгодинник. Його зовнішній вигляд, якість виготовлення та широкий функціонал не залишить нікого байдужим. Головною особливістю годинника Keqiwear WS-A9 MAX Black є підтримка дзвінків по Bluetooth, прийняття/відповідь/відмова від дзвінків, а також наявність NFC.

Корпус смарт-годинника виготовлений з металу, на нижній частині розташовуються контакти для зарядки та оптичний датчик. Знімний силіконовий ремінець можна легко замінити іншим за потреби. Водонепроникність відповідає IP68, тож в годиннику Keqiwear WS-A9 MAX Black не можна приймати ванну і плавати.

Для того, щоб сповна користуватися функціями девайса, необхідно завантажити додаток RDFit і через програму зробити пошук пристроїв. Після того, як пару буде успішним на годиннику встановиться правильний час, також в меню можна налаштувати різні повідомлення та нагадування.

Функції:
− підтримка NFC;
− бездротова зарядка;
− рівень кисню у крові;
− датчик серцевого ритму;
− оповіщення про дзвінки / смс / соціальні мережі;
− управління музичним плеєром;
− крокомір;
− лічильник калорій;
− моніторинг сну;
− будильник;
− знімний ремінець.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору