Обмін / повернення товару
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після придбання, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Для цього товар повинен відповідати наступним пунктам: 1. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей і т. Д. 2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки. 3. Збережено всі ярлики і заводське маркування. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку нашого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна обміняти / повернути товар?
В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки магазину по телефону
+38 (073) 636-36-93,
+38 (095) 905-14-51,
+38 (068) 608-98-94.
Після цього, можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта".
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за наш рахунок протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження упаковки, повної комплектації і наявності документів, що підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному
центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.
Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:
1.Товар в повній комплектації.
2.Гарантійний талон.
3.Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
У яких випадках гарантія не надається?
Відповідно до закону, гарантія втрачає силу при наступних умовах:
- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або порушені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі, а також неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і
підключення товару до інших пристроїв;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.