Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

з 9:00 до 18:00

0
Мій кошик
Характеристики
Тип 
Кабелі синхронізації
Гарантія в місяцях 
12
Довжина кабелю 
1m
Матеріал 
Нейлонове обплетення
Роз'єм 1 
USB
Роз'єм 2 
Micro
Вихідний струм 
2.4 A
Колір 
Black-Gray
Модель кабелів 
Cafule
Країна реєстрації бренда 
Китай
Країна-виробник 
Китай
Опис
Відгуки 2
Вже придбав декілька таких. Дуже зручно що роз’єм двосторонній. Заявлені ампери співпадають з реальними. Відмінно заряджає пауербанки, ліхтарі, навіть стару колонку з розшатаним роз’ємом.
Відповісти
Удобный двухсторонний micro USB разъем, надёжный кабель с добротной оплёткой, поддержка быстрой зарядки.
Спасибо магазину и его сотрудникам. Сразу перезвонили. Товар пришел быстро и хорошо упакован. Гарантийный чек от магазина приятный бонус, но думаю он не понадобится, так как кабель качественный (уже один такой брал, работает исправно). Ещё раз Спасибо магазину и побольше клиентов (задоволених)!!!
Відповісти
Доброго дня, Сергій.
Дякуємо, що знайшли час і написали такий розгорнутий відгук.
Нам дуже приємно, що на одного задоволеного клієнта стало більше.
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Кабель Baseus Cafule microUSB USB 2.4 A 1m Black-Gray

В наявності
Артикул: CAMKLF-BG1
130 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Оплата

Оплата карткою:
Visa, MasterCard на сайті без комісії.

Безготівкова оплата:
Оплата без ПДВ . Після прийому замовлення надаємо рахунок для оплати.

Післяплата "Нова пошта":
Оплата при отриманні в відділенні або кур'єру (замовлення від 500 до 75 000 грн). Комісія: 2% + 20 грн. Перевірка перед оплатою.

Передплата:
В окремих випадках може знадобитися передплата, про що ми повідомимо при узгодженні замовлення.

(Товари вартістю менше 200 грн відправляються після 100% передоплати).

  • «Новою поштою» по Україні —  від 75 грн;
  • Самовивіз у м. Вінниця — безкоштовно.

Обмін / повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після придбання, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Для цього товар повинен відповідати наступним пунктам: 1. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей і т. Д. 2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки. 3. Збережено всі ярлики і заводське маркування. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку нашого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна обміняти / повернути товар?
В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки магазину по телефону +38 (073) 636-36-93, +38 (095) 905-14-51, +38 (068) 608-98-94.
Після цього, можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта".
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за наш рахунок протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження упаковки, повної комплектації і наявності документів, що підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному
центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.
Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:
1.Товар в повній комплектації.
2.Гарантійний талон.
3.Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
У яких випадках гарантія не надається?
Відповідно до закону, гарантія втрачає силу при наступних умовах:
- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або порушені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі, а також неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і
підключення товару до інших пристроїв;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
 
Вгору