Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

з 9:00 до 18:00

0
Мій кошик
Характеристики
Тип 
Портативні
Тип матриці екрану 
IPS
Діагональ екрану 
3,5"
Засоби керування 
вбудований контролер
Кількість ігор у комплекті 
15000
Час роботи від акумулятора 
6 ч
Процесор 
чотириядерний Rockchip RK3326, 1,5 ГГц, двоядерний графічний процесор ARM Mali-G31, 520 МГц
Оперативна пам'ять  
1 Гб, DDR3L
Інтерфейси 
TF-карта, Type-C, 3,5 мм
Тип живлення 
Від USB
Максимальна підтримувана роздільна здатність 
640x480
Місткість акумулятора, мА*ч 
3200 мАг
Додатково 
Эта портативная игровая консоль поддерживает MAME/N64/PS1/GBA/FC/SFC/MD/CPS1/PSP, что позволяет охватывать многие типы игр
Гарантія 
12 місяців
Опис
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Портативна ігрова консоль Intex Data Frog R35s Purple

В наявності
Артикул: R35sPurple
2 879 грн
3 199 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Оплата

Оплата карткою:
Visa, MasterCard на сайті без комісії.

Безготівкова оплата:
Оплата без ПДВ . Після прийому замовлення надаємо рахунок для оплати.

Післяплата "Нова пошта":
Оплата при отриманні в відділенні або кур'єру (замовлення від 500 до 75 000 грн). Комісія: 2% + 20 грн. Перевірка перед оплатою.

Передплата:
В окремих випадках може знадобитися передплата, про що ми повідомимо при узгодженні замовлення.

(Товари вартістю менше 200 грн відправляються після 100% передоплати).

  • «Новою поштою» по Україні —  від 75 грн;
  • Самовивіз у м. Вінниця — безкоштовно.

Обмін / повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після придбання, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Для цього товар повинен відповідати наступним пунктам: 1. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей і т. Д. 2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки. 3. Збережено всі ярлики і заводське маркування. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку нашого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна обміняти / повернути товар?
В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки магазину по телефону +38 (073) 636-36-93, +38 (095) 905-14-51, +38 (068) 608-98-94.
Після цього, можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта".
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за наш рахунок протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження упаковки, повної комплектації і наявності документів, що підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному
центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.
Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:
1.Товар в повній комплектації.
2.Гарантійний талон.
3.Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
У яких випадках гарантія не надається?
Відповідно до закону, гарантія втрачає силу при наступних умовах:
- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або порушені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі, а також неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і
підключення товару до інших пристроїв;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
 
Вгору